Uppdatering från Umeå

Nu har flytten varit avklarad sedan några veckor tillbaka och jag trivs i Umeå som fisken i vattnet. Jag trodde inte att det skulle vara så lätt att anpassa sig och känna sig som "hemma", men jag gör verkligen det! Jag kan erkänna att första veckan kändes lite konstig med tanke på att jag hade svårt att greppa att det verkligen var vår gemensamma lägenhet. Jag levde i den bubblan att det typ kändes "för bra för att vara sant". Ibland kändes det t om. som att jag var hemma hos en främling när jag gick runt och rotade i skåpen, vilket kändes så fel. Men den känslan har gått över som tur är! Nu känns det verkligen som att det är vår lägenhet, vilket det också är, hihi! 

Vad ska man säga om vår lägenhet? Det är en 2:a på 54 kvm, planlösningen är ganska öppen och ljus och vi har en liten uteplats med tanke på att vi bor på bottenvåningen, vilket är supermys. Det är nära till allt - strand, affärer, gym, universitet, stan osv. Med cykel/bil går allt på nolltid!  

Efter flytten har jag kommit igång med träningen igen vilket är riktigt skönt! Jag hade lite problem med att hitta den rätta motivationen ett tag, men nu är jag igång igen! Gymmet här är sååå stort(!) Friskis&Svettis, SATS, Fitness 24/7 (...), släng er i väggen! Mitt mål med träningen är att komma i riktigt bra form nu när jag har alla förutsättningar till det plus att jag har pojkvännen som är ett riktigt bra stöd och rådgivare när vi tränar! Du är bäst! ♥

Den som jag nog, no offence, saknar allra mest i Stockholm är lilla buppen - Chivas! Jag önskar att du kunde kommunicera via telefon, msn, facebook, blogg, vad som helst ... precis som alla andra. Nu är det bara bilder på honom som gäller för att försöka hantera saknaden. Jag älskar dig min lilla hårboll! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0