Måndag 25 juni

Har precis kommit hem från soliga Ersboda efter att ha handlat lite mat & dryck, fika, presentgrejer och så till Richards födelsedag som är imorgon - min fina gosse blir 27 år och detta ska såklart firas! Jag är lite avundsjuk på dom som fyller år på sommaren. Det finns ju så mycket mer och framför allt roligare saker att göra då, man kan exempelvis fira sig utomhus med grillad mat, god dryck, spel och massa fina vänner och familj. Det känns mer lockande än att frysa arslet av sig på väg in till en krog mitt i vintern.

Igår blev det lite slötittande på matchen mellan Italien - England. Jag hejade (såklart) på England och Richard på Italien så det var extra roligt att se på fotbollen då. Men kvällströttis som jag är så somnade jag i hans knä (vet faktiskt inte när under matchen) ... och jag missade straffarna som jag, redan innan, kände på mig att det skulle bli av eftersom det hade stått 0-0 så sjukt länge. Och som vanligt gick det tydligen inte att väcka mig, så jag missade typ hela matchen, damn. Nästa gång ska jag ladda in med kaffe så jag inte somnar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0