Nya friska tag!



För exakt 1 vecka sedan så bestämde jag mig för att komma igång med träningen och mina nyttiga kostvanor igen. Har haft ett ganska så långt uppehåll sedan jul och ätit både av det ena och det andra och har inte alls varit så duktig på träningsfronten. Från december till början på mars gick jag upp 4 kg, vilket kändes ganska så ovärt med tanke på hur mycket jag faktiskt har kämpat för att gå ned så pass många kilon som jag gjorde förut (-13,7 kg). Idag när jag ställde mig på vågen efter en veckas hård träning på gymmet och bra mat så har jag gått ned -2,8 kg. Det går i rätt riktning! Härdanefter blir det ingen mer choklad för mig förrän jag har nått min målvikt, haha. I miss you Marabou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0