12 november

Trots att jag var supertrött imorse efter en sömnlös natt så pallrade jag mig ändå till gymmet för mitt andra vattengympapass (det är verkligen jag mot gamlingarna som kämpar på i bassängen, haha). Därefter tog jag en långpromenad med Tilly i skogen och testade att gå lös med henne för första gången, vilket gick bättre än förväntat(!) - hon höll alltid  koll på mig och kom direkt vid inkallning. När jag gömde mig bakom träd eller dylikt så sprang hon och letade upp mig snabbt som bara den! Lilla trollet är så duktig! Nu är det dags för mig att ta en lång dusch så jag slipper lukta klor!

Kommentarer
Postat av: tina

jaa, du borde komma å hälsa på ngn dag :)

Svar: det gör jag så gärna!! :)
murraj.blogg.se

2012-11-12 @ 17:50:12
URL: http://tinasalmonsson.blogg.se
Postat av: Malin

både du och tilly är suuuuperduktiga!! :)) saknar er obeskrivligt! <3

Svar: och vi dig <3!
murraj.blogg.se

2012-11-12 @ 21:33:08
URL: http://myfortitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0