Idag är igår

Sitter och njuter av min frukost (gårdagens middag) kräftsoppa á la Richard. Den är så nomnom! Jag har aldrig gillat skaldjur och speciellt inte när de är kalla. Men den här soppan var något utöver det vanliga, jag kunde inte sluta äta, haha! Min gosse är bäst på att laga mat! :)

Igår tränade jag lite olika trix med Tillan, varav ett av dom var kommandot "Tass". Det tog inte många minuter innan hon fattade vinkeln att lyfta tassen och få godis. Lilla Tilly är så duktig! Hon har dessutom blivit mindre bitig, vilket är så jäkla skönt. Yeay, inge mer sår på händerna - valptänder är inget att leka med!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Richard är duktig, du är duktig, Tilly är duktig! Ni är alla duktiga tycker Malin!! :)

Svar: DU<3
murraj.blogg.se

2012-11-23 @ 15:11:52
URL: http://myfortitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0