Good morning guys

Jag har precis tagit en lång varm dusch och avnjutit en dundergod frukost med kaffe och en skål turkisk yoghurt med hallon/blåbär efter morgonens träningspass på gymmet. Som jag skrev i det tidigare inlägget så provade jag på afrodans för första gången någonsin igår, och gissa vad? Det var minst sagt skitkul! Det var nästan som att jag kände mig som en afrikan som dansade runt en stor eld med bymänniskorna, haha! Jag ska helt klart gå på flera danspass!
 
Jag tror inte jag är den ända som längtar efter jul/nyår och allt som det innebär. Med tanke på att det är lite snö här i Umeå så har julkänslorna tagit fart och jag känner bara sådan stor lust att pyssla, julbaka, dricka glögg, lyssna på julmusik och pynta riktigt mysigt i lägenheten och bara känna av värmen som alla dekorationer, ljus och röda färger ger. Dessutom har jag hittat en nyårklänning på internet som jag suktar efter ... men jag och R ska gå på stan i helgen och då får vi se om jag hittar något bättre alternativ. Jag hoppas det finns en klänning som är ännu snyggare men billigare än den jag har sett. Finns det sådana? Typ inte...

Kommentarer
Postat av: Tovelinoo med två o:n

Jag vill också ha december! Julgalen? JA!

Svar: JA JUL!!! :D
murraj.blogg.se

2012-11-09 @ 11:32:02
Postat av: Malin

du e best :))

längtar också som faen till julen. <3

ps: skriv om din dag - jag vill veta mer vad som händer!! haha :)

2012-11-11 @ 15:15:17
URL: http://myfortitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0