Hurtbulle

Sitter ned och bara tar det lugnt framför min trogna vän datorn med en efterlängtad kopp té i handen. Dagen har spenderats på att lära lilla Tilly att gå fot (vilket går bra!), sökt jobb och städat hela lägenheten. Alldeles strax ska jag dessutom gå på ett bodypump-pass och svettas järnet - det var längesen sist jag gick på ett pass, mestadels brukar jag bara spendera tid på gymmet och inte gruppträning... men nu ska det bli ändring på det eftersom jag har som mål att gå ned 5 kg fram till jul ... nu gäller det att ligga i!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är grym! Du klarar det!! LOVE <3

Svar: TACK! <3:D
murraj.blogg.se

2012-11-06 @ 16:33:34
URL: http://myfortitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0