Let´s go!

Nu är jag igång med träningen och att äta hälsosamt på riktigt igen, vilket är så galet skönt för både kropp och
knopp - motivationen är äntligen på plats! Jag har i princip bara kört styrketräning sedan jag flyttade hit och inga pass eller konditionträning av något slag (som jag nästan bara gjorde i Stockholm på Friskis). Nu ska jag köra hårt fram till jul och träna 10 dagar/veckan och äta lite men regelbundet! Idag körde jag och R styrketräning klockan 6 på morgonen som vanligt och sedan körde jag crosstrainer i 35 minuter medans R stack till jobbet. Nu har jag precis bokat ett pass till ikväll och egentligen jag tänkte gå på ett bodycombat-pass, men istället så blev det afrodans, haha. Väldigt otippat från min sida, men kul att prova på något nytt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh fan va kul med afrodans!!! Avis!! :DDDD

Svar: jag ska skaka rumpa! haha
murraj.blogg.se

2012-11-08 @ 11:55:54
URL: http://myfortitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0