Music is my drug

Jag har musikfeber! Jag kan inte sluta ha min spotifylista på repeat dag ut och dag in. Jag vet inte om det beror på årstiden eller om jag helt enkelt känner mig på riktigt gott humör! Några av låtarna jag har snöat in mig på är:

Icona Pop - I Love It
Mando Diao - Strövtåg i hembygden
Miss Li - I Heard A Girl
Deadmau5 - Ghosts 'n' Stuff feat Rob Swire
Christina Aguilera - Your Body
Kent - Dom andra
Swedish House Maffia - Don't You Worry Child
Miss Li - Nåt för dom som väntar
Rihanna - Diamonds
Blur - Country House

För övrigt har jag strosat runt på stan idag tillsammans med Nathalie och tagit en fika på Kaffe Station - som är ett riktigt mysigt café! Den här gången unnade jag mig en smarrig chokladmoussetårta med kaffe latte, nom! Som kompensation för detta så blir det hårdträning imorgon bitti! Jag "längtar" redan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0