Riktigt gott!

Bilden är lånad från livetoday.webblogg.se
För några dagar sedan så gick jag in på första sidan på blogg.se och såg jag att Jenny hade lagt ut ett recept på hennes American Pancakes fast på ett nyttigare vis! Jag testade receptet, dock med lite ändringar, och det vart så jäkla gott (jag älskar pannkakor!). Det var lite krångligt att steka dom direkt efter att jag hade gojsat runt smeten och därför så lät jag den stå i kylskåpet 1 dag innan jag stekte pannkakorna. Dom blev riktigt goda och rekommenderas!
American pancakes ändrat recept
200g turkisk yoghurt
1 ägg
1 dl mandelmjöl
1 rivet äpple + kanel
1 tsk bakpulver
en nypa vaniljpulver
smör i pannan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0