23 oktober

Det är så himla fint väder ute! En riktigt sådan här solig höstfin dag med vinterkyla i luften. Just nu skulle jag helst av allt vilja ta en långpromenad i friska luften med lilla Tilly. Det går ju såklart att promenera med henne, men tyvärr inte så långt med tanke på att hon fortfarande är valp. Dessutom sätter hon sig bara ned och glor efter typ var tionde meter. Det är sådär lagom kul, hihi.

Idag ska jag på ytterliggare en intervju för ett jobb i stan. Det är visserligen ett extrajobb, men det är i alla fall bättre än ingenting! Jag hoppas det går bra, jag vill verkligen ha ett jobb!
 
 
 Jag bjuder på en bild som uppfödaren tog när Tilly bara var några veckor gammal, så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0