9 oktober

Efter att ha tränat lika tidigt som igår, rättare sagt 06:00, så är jag konstigt nog riktigt pigg! Det är lite segt att kliva upp, men när man väl är på benen och cyklar iväg till gymmet så hinner man vakna till. Jag och Richard har bestämt att vi ska försöka träna på morgonen eftersom det är lite segt att träna direkt efter jobbet - dessutom känns det som att man har mer tid för varandra om man tränar innan jobbet och inte efter! Lurar hjärnan lite.

Imorgon är det en stor dag för oss, för vi ska nämnligen åka till Skellefteå och hämta vår lilla Tilly som då är exakt 8 veckor gammal och beredd att tas från mamma Zira. Åh, jag vill bara ha onsdag!

Kommentarer
Postat av: Michan

Åh, vad kul att ni äntligen får hem henne! :D Sötnöten :)<3

Saknar dig din gnu!!! <3

Svar: och jag saknar dig! som bara den! <3
murraj.blogg.se

2012-10-09 @ 10:22:40
URL: http://michan92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0