Bara några dagar kvar

Helgen bara flög förbi och nu är det måndag ... och snart tar även den här vecka slut med raketfart och på lördag är det dags för högskoleprovet igen. Jag känner mig mer taggad inför provet nu än vad jag var förra året då allt var helt nytt för mig. Jag kommer ihåg hur dåligt jag hade sovit den natten, stressen under provet och hur min koncentration sakta med säkert dog ut med tiden och hur frustrerad jag var över det. Men nu har jag i alla fall lite kött på benen om hur allt går till och hoppas det går bättre den här gången! Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Elonpelon

Det kommer gå superduper bra, vännen :D Håller tummarna<3

Svar: Tack elin!! <3:)
murraj.blogg.se

2012-10-22 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0