Full rulle

Vaknade av att jag fick ett sms från pojken min i morse och en minst sagt trött tjej steg upp för att rasta lilla Tilly som var lika trött som jag. Igår var det tänkt att jag skulle gå på intervju, men självklart så misstog jag mig och åkte till Veromoda på Strömpilsplatsen istället för Veromoda i stan (gaaah!). Hur förvirrad får man vara?! Inte nog med det så hade jag glömt min mobiltelefon hemma, så jag bad om att få låna deras butikstelefon för att ringa Veromoda i stan om att jag skulle bli försenad till intervjun. Som tur var så tog chefen lätt på hela situationen och skrattade i telefonen och gav mig en ny tid idag istället. Nu så här efter Intervjun så kändes det bra och jag hoppas verkligen att jag kommer få det här jobbet! Jag håller tummarna för mig själv!

By the way så lämnade jag Tilly ensam hemma i över 1 timme under tiden som jag var på intervju. Ingen var lika glad som mig när jag kollade på inspelningen efteråt och såg att hon gick och la sig direkt efter att jag hade gått utan något som helst gnäll/pip från henne! Jag är så glad att vår ensam-hemma-träning har gett goda resultat, så snabbt! Så jävla skönt med en hund utan seperationsångest!

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅÅÅH va glad jag blir för båda sakerna!!!! :DDDDDDDDD hoppas du får jobbet!!!

(suger att jag inte har lov vecka 44 som jag trodde :(((( får träffas i jul ser det ut som..

2012-10-17 @ 18:01:22
URL: http://mestmalin.blogg.se
Postat av: tina

härligt :D håller tummarna för dig om intervjun! vad har ni använt att spela in henne? =)

Svar: Tack så mycket!! :D Vi använder min laptop och spelar in via webcamen :P det funkar alldeles utmärkt! ;)
murraj.blogg.se

2012-10-17 @ 22:20:08
URL: http://tinasalmonsson.blogg.se
Postat av: Michelle

smart att spela in! :D

Svar: visst? :)))))
murraj.blogg.se

2012-10-18 @ 14:25:58
URL: http://michelleholmlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0