3 oktober

Idag är det exakt 1 vecka kvar tills vi får ta hem vår lilla Tilly - gissa om jag längtar!?

Imorgon är det kanelbullens dag också! Egentligen är jag inte den personen som brukar köpa en torr kanelbulle från Konsum, bara för att någon har kommit på en speciell dag som man ska "vräka" i sig allt bajs. Hur som helst så ska jag ändra på mig och baka imorgon och överraska min pojke efter hans jobb med glutenfria kanelbullar! Hoppas jag hittar ett bra recept för oss glutenkänsliga så dom inte blir torra och äckliga. Ett tips till dig som ska baka vanliga kanelbullar - kolla på receptet på vetemjölsförpackningen från Kungsörnen. Det receptet är superbra om du överdriver med smör, mandelmassa, kanel och minskar mängden mjöl! Då blir det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0