18 oktober

Dagen började på topp med morgonträning som idag bestod av rygg + biceps och som avslutades med 30 min crosstrainer. Det är så skönt att ha träningen gjord på morgonen så att man kan fokusera på annat under dagen. Ikväll kommer till exempel min mormor och hennes man hit till Umeå ända från Gävle och ska hälsa på oss! Det ska bli riktigt mysigt! Igår kväll förberedde jag och Richard en sockerfri budapeststubbe (eftersom mormor har diabetes) som vi ska smaka av ikväll när dom kommer! Jag längtar både efter bakelsen och sällskapet!

Kommentarer
Postat av: Michan

Åh, fina du, saknar dig som bara den! <3

Svar: jag saknar dig! <3
murraj.blogg.se

2012-10-18 @ 22:18:20
URL: http://michan92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0