Ett steg i rätt riktning

Just nu känns det som att ingen kan vara lyckligare än mig trots att jag knappt kan röra mig på grund av grym träningsvärk. Jag var nämligen på en anställningsintervju inför ett sommarjobb i fredags och idag fick jag reda på att jag fick jobbet, wiihoo! Inte nog med att jag har blivit anställd som butiksbiträde så fick jag även massa positiv feedback av henne från vår intervju tillsammans. Fina ord som kommer glädja mig en lång stund framöver. Nu är min sommar planerad och jag vill bara snabbspola dit - jag vill jobba nu, nu, nu! Detta ska firas med ett 45 minuters afrodanspass ikväll - nu ska jag banne mig skaka rumpa och få utlopp för all min glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0