10 januari

Efter att ha tillbringat både jul och nyår i Stockholm med nära och kära så är jag återigen på plats i lilla Umeå. Det är på sätt och vis skönt efter all intensivitet för att hinna träffa så många vänner som möjligt! Men det gick bättre än förväntat och det kändes så skönt att träffa allihopa igen! Jag har saknat dom så mycket, och saknar dom fortfarande ♥

Jag har precis varit ute med lilla Tillan på en långpromenad i kylan, trots att jag hellre hade velat ligga kvar under mitt duntäcke med en varm kopp honungsté i handen i hopp om att tillfrisknas snabbare från min långdragna förkylning. Jag vill komma igång att träna igen ... men snart så! Jag har redan kommit igång med att äta bra igen, vilket inte var en dag försent! Om jag hinner bli frisk innan min födelsedag (31/1) så är mitt mål att gå ned 6 kg innan 1 april. Får se hur det kommer gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0