Blä!

Jag är så trött på alla måsten och "måsten". Oavsett vad jag ska göra eller har tänkt att göra så känns det som om det aldrig tar slut eftersom det byggs på hela tiden! För mig slutar det alltid med massa stress och inre oro, någonting som jag helst vill undvika och mota bort från min vardag. Under hela morgonen och förmiddagen har jag t ex. ringt upp massa företag samt fullföljt mina jobbansökningar utan några som helst positiva resultat. Arbetsmarknaden är inget att leka med, desto sämre är det norrut i landet. Konkurrensen är hård och det finns färre jobb att söka. Jag ruttnar på att bara sitta hemma. Jag behöver ha någonting att göra om dagarna! Jag går mig själv på nerverna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0