Förändring

Från blond till brunett. Det var ju inte riktigt meningen att det skulle bli på det viset (men hellre brunt än GULT!). Först skulle jag få hjälp att slinga/tona håret ljust. Men det fäste inte på mitt hår. Så jag köpte en ny blond hårfärg och tänkte "äh, nu tar jag hela håret så det kanske syns!". Det skulle jag inte ha tänkt med tanke på att det resulterade i gult hår. PANIK. Jag satte på mig en mössa och åkte tillsammans med mamma till ICA för att köpa en ny hårfärg som kunde rädda mig - brunt! Men det känns faktiskt riktigt skönt med lite förändring! Det behövs ibland det med! 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lika söt som brunett som blondin! <3

Svar: söta, gulliga, finaste du! :)<3
murraj.blogg.se

2013-01-18 @ 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0