Bättre sent än aldrig

Solen skiner och jag är fylld av positiv energi efter en go' sovmorgon med pojken min. Nu är jag beredd på att lägga ned några timmar på både plugg och jobbsök. Hurtbulle!
 
Jag har insett hur mycket kost och framför allt träning verkligen påverkar mitt humör. Efter allt godisätande och orkeslöshet så fick det vara nog i måndags. Jag vill och har bestämt mig för att få tillbaka samma träningsmotivation som jag hade januari 2011. Under den tiden körde jag hårt med både träning och kost och gick ned 13 kg på några månader. Då gav jag verkligen allt på gymmet 5-6 dagar i veckan och fick i princip ångest dom dagar som jag inte tränade. Nu är jag på god väg och känner att träningen i kombination med ljusare tider inte kommer att sluta fel. Jag VILL få in motion i mina dagliga rutiner och känner att den här gången är det min tur att lyckas. Jag har satt upp mina mål och skrivit upp vad och när jag ska träna i veckan så jag får en klarade bild över mitt träningsschema. Inga ursäkter existerar, nu kör jag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0